مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-25سياسي

لزوم راه اندازی میز ملی گردشگری صنعتی در اردکان


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با بیان این که دست اندرکاران اردکان باید روی «ترین های» اردکان بیشتر و بهتر کار کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، سیدمصطفی فاطمی پیش از ظهر امروز در جریان سفر به استان یزد با حضور در جلسه  شورای توسعه گردشگری اردکان، اظهار کرد: اردکان از جمله سه شهرستان برتر در اجرای سیاست های ستاد خدمات سفر کشور بوده است.

وی هماهنگی شهرداری، فرمانداری و میراث فرهنگی را از جمله ویژگی های مدیریت اردکان دانست و افزود: عملکرد میراث فرهنگی اردکان در استان یزد و منطقه قابل تقدیر است.

تعداد رویدادهای گردشگری در اردکان افزایش پیدا کرده است و دست اندرکاران باید نسبت به سطح بندی آنها اقدام کنند و سطح تبلیغات رویدادهای میراث فرهنگی نیز باید افزایش یابد.

برنامه ریزی برای عید نوروز باید در اولویت اجرایی مدیریت اردکان قرار گیرد، گفت: برندسازی شهر اردکان از جمله اقدامات جدی است که باید در دستور کار جدی اردکان قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه دشتی نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: از این جایگاه باید بیش از پیش به نفع مردم اردکان استفاده شود.

فاطمی با بیان این که اردکان امسال جزو سه کاندیدای اصلی شهر خلاق یونسکو شده است، گفت: تمرکز روی ویژگی های اردکان باید بیش از پیش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی میز ملی گردشگری صنعتی در اردکان

لزوم راه اندازی میز ملی گردشگری صنعتی در اردکان