مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-28اجتماعي

بیش از 144 هزار نفر از پایانه خسروی تردد کردند


از ابتدای ماه صفر و آغاز رسمی پیاده اربعین تاکنون بیش از 144 هزار نفر از زائران، مرز خسروی را برای تردد و عزیمت خود به کربلای معلی انتخاب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان صبح دوشنبه در نشست قرارگاه انتظامی اربعین استان کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر و آغاز رسمی پیاده اربعین تاکنون بیش از 144 هزار نفر از زائران، مرز خسروی را برای تردد و عزیمت خود به کربلای معلی انتخاب کرده اند که از مجموع این تعداد حدود 51 هزار نفر روز گذشته مصادف با 5 شهریورماه از مرز خسروی عازم عتبات عالیات برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین شدند.

وی افزود: همچنین در 10 روزی که از ماه صفر می گذرد حدود 10 هزار زائر ایرانی نیز پس از انجام زیارت از طریق مرز خسروی به کشور بازگشتند که بیش از 3 هزار و 500 نفر از آنها روز گذشته اقدام به بازگشت کردند.

رییس پلیس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته حدود 874 هزار مورد تردد در محورهای این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در (10 صفر) حدود 2 برابر رشد داشته است.

حاجیان به زیرساخت های بسیار مناسب مرز خسروی اشاره کرد و گفت: از زائرانی که قصد عزیمت به کربلای معلی دارند دعوت می شود پایانه خسروی را برای سفر معنوی خود انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 144 هزار نفر از پایانه خسروی تردد کردند

بیش از 144 هزار نفر از پایانه خسروی تردد کردند