مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-03اقتصادي

رشد 20 درصدی متقاضیان سفر اربعین در استان فارس


240 هزار نفر از استان فارس برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده که در مقایسه با سال قبل این میزان 20 درصد افزایش یافته است.

- شیراز - دبیر ستاد اربعین فارس گفت: 240 هزار نفر از استان فارس برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده که در مقایسه با سال قبل این میزان 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی علوی از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای حضور زائران استان فارسی در پیاده روی اربعین بیان کرد: بیش از 240 هزار نفر از استان فارس در سامانه سماح برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که در مقایسه با سال قبل این آمار 20 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: افرادی که دارای خودرو شخصی هستند می توانند به مرزهای شلمچه و چذابه سفرکرده و از پارکینگ خودرویی که در این مرز در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

علوی با اشاره به افزایش موج برگشت زائران به میهن و استان فارس پس از شرکت در پیاده روی اربعین اظهار کرد: از هم وطنان می خواهیم با توجه به خستگی ایجاد شده در طول سفر، با استراحت کافی و رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و بدون عجله به شهرهای خود برگردند تا خدای ناخواسته شاهد تصادفات ناشی از این موارد نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی متقاضیان سفر اربعین در استان فارس

رشد 20 درصدی متقاضیان سفر اربعین در استان فارس