مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-06سياسي

پیاده روی دلدادگان اربعین در سمنان برگزار شد


آیین پیاده روی دلدادگان اربعین در سراسر استان سمنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیین پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در استان سمنان امروز چهارشنبه15 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در این استان با شور و شعور حسینی برپا شد.

آیین دلدادگان اربعین در 48 نقطه استان سمنان حجت الاسلام والمسلمین عباس عبداللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مورد اظهار کرد: آیین پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی که از آن با نام جاماندگان از پیاده روی عظیم و میلیونی مردم از جای جای کشورمان همه ساله در مسیر نجف به کربلای معلی یاد می شود؛ امروز در 48 نقطه استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آیین در 18 شهر و 30 روستای استان سمنان با شور و شعور حسینی برپا شد، گفت: 200 موکب در مسیر پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در استان سمنان مستقر شده بود و پذیرایی از عاشقان عبدالله الحسین (ع) به نحو مطلوبی انجام شد.

فرهنگ حسینی؛ سبک زندگی همگان شود حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز که در جمع شرکت کنندگان در پیاده روی دلدادگان اربعین در سمنان حضور داشت، اظهار کرد: امروز همه کسانی که چه در شهرها و چه در روستاها جامانده از حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی بودند فرصت را غنیمت شمردند و در مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی دلدادگان اربعین در سمنان برگزار شد

پیاده روی دلدادگان اربعین در سمنان برگزار شد