مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23اقتصادي

مازندران عنوان برترین دفتر نمایندگی بانک خون بندناف کشور شد


مدیر دفتر نمایندگی بانک خون بندناف بابل با اشاره به اینکه در سال 1401 دفتر بابل موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ذخیره سازی کمی و کیفی خون بندناف شد، - ایسنا/مازندران مدیر دفتر نمایندگی بانک خون بندناف بابل با اشاره به اینکه در سال 1401 دفتر بابل موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ذخیره سازی کمی و کیفی خون بندناف شد، گفت: شرکت فنآوری بن یاخته های رویان محصولاتی چون فرآوری وتولید پرده آمنیوتیک، ذخیره سازی خون محیطی ومغز استخوان، تولید سرم خون بندناف انسانی و سلول های بنیادی مزانشیمی، بافت بند ناف ارائه می دهد که نمایندگی مازندران در زمره 5 استان برتر کشور است.

محبوبه نورمحمدیان امروز اول شهریور در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پزشک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دفتر نمایندگی شرکت فنآوری بن یاخته های رویان کشور در سال1399 در بابل راه اندازی شد.

وی به کاربرد درمانی خون بندناف اشاره کرد و گفت: خون بندناف برای درمان بسیاری از بیماری های بدخیم چون اختلالات خونی، نقص سیستم ایمنی، بیماری های متابولیک و برخی سرطان ها استفاده می شود.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی به موقع به مادران باردار این فرصت را برای آنها فراهم می کند که از این ظرفیت و فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران عنوان برترین دفتر نمایندگی بانک خون بندناف کشور شد

مازندران عنوان برترین دفتر نمایندگی بانک خون بندناف کشور شد