مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-02اقتصادي

افزایش اعتبارات شهرداری های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از افزایش اعتبارات شهرداری های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از افزایش اعتبارات شهرداری های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته خبر داد.

مرتضی موحدنیا در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری کوزه کنان اظهار کرد: روند تحقق بودجه شهرداری های استان در ماه های اخیر در شرایط مطلوبی بوده، از این رو بودجه شهرداری شبستر در سال گذشته 88 میلیارد تومان بود که این رقم در پنج ماهه سال جاری 40 میلیارد تومان شده است و همچنین آمار کوزه کنان در تخصیص اعتبارات نیز روند رو به رشد داشته است به طوریکه این اعتبار در سال 1401 بالغ بر شش میلیارد تومان بوده و در حال حاضر نیز سه میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این اعتبارات به تمامی شهرداری های استان ماشین آلات و قیر رایگان تعلق می گیرد که همه ساله این میزان با رشد روبرو بوده و سهم استان افزایش می یابد.

وی هدف دولت را کمک به همه شهرداری ها در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم و شهر ها عنوان کرد و بر حضور به موقع و سریع دولت در صحنه های خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: دولت در تلاش است که رضایت مردمی را کسب کند و همچنین لزوم خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات شهرداری های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته

افزایش اعتبارات شهرداری های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته