مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-11فرهنگي

عکاس شهرکردی برگزیده جشنواره ملی هنر عاشورا شد


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مریم آل مومن دهکردی هنرمند عکاس این استان در نخستین سوگواره ملی عاشورا عنوان برتر مجموعه عکس این جشنواره را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام فرجی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی عاشورا شامگاه یکشنبه 19 شهریور در بجنورد برگزار شد و در بخش مجموعه عکس های ارسالی به این جشنواره، مریم آل مومن با نظر هیأت داوران، مقام نخست را به دست آورد.

وی افزود: در این جشنواره ملی که برترین های بخش های تعزیه، پرچم و کتیبه و طراحی لباس عاشورا نیز معرفی شدند، 362 هنرمند، آثار خود را برای رقابت در بخش عکس به دبیرخانه ارسال کرده بودند که آل مومن در 2 قسمت تک عکس و مجموعه عکس توانست در جمع راه یافتگان به مرحله پایانی قرار گیرد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سنت ها و آیین های عزاداری شامل تاسوعای و عاشورای حسینی، جلوه های عزاداری در میان اقوام و مذاهب، مراسم تعزیه و شبیه خوانی، کودک، محرم و شیرخوارگان حسینی، عزاداری در تکایا و حسینیه ها و مساجد، نماز ظهر عاشورا و شام غریبان از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای ارسال عکس به بخش رقابتی این جشنواره به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس شهرکردی برگزیده جشنواره ملی هنر عاشورا شد

عکاس شهرکردی برگزیده جشنواره ملی هنر عاشورا شد