مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-17حوادث

سرقت پراید در مشهد کشف در طبس


در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 47 کیلوگرم تریاک در نهبندان، سرقت پراید در مشهد کشف در طبس،کشف بیش از 4 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و دستگیری 6 خرده فروش موادمخدر در زیرکوه قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 47 کیلوگرم تریاک در نهبندان، سرقت پراید در مشهد کشف در طبس،کشف بیش از 4 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و دستگیری 6 خرده فروش موادمخدر در زیرکوه قرار می گیرید.

کشف 47 کیلوگرم تریاک در نهبندان سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی اظهارداشت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی نهبندان به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، 47 کیلو و 150 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پراید در مشهد کشف در طبس

سرقت پراید در مشهد کشف در طبس