مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-24اقتصادي

زمان پرداخت طلب گندمکاران و غرامت بیمه محصولات کشاورزی اعلام شد


مدیر شعب بانک کشاورزی گلستان ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت طلب کشاورزان گلستانی زمان پرداخت مابه التفاوت گندمکاران گلستانی و غرامت بیمه محصولات کشاورزی را اعلام کرد.

- ایسنا/گلستان مدیر شعب بانک کشاورزی گلستان ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت طلب کشاورزان گلستانی زمان پرداخت مابه التفاوت گندمکاران گلستانی و غرامت بیمه محصولات کشاورزی را اعلام کرد.

وحید صیادی بعدازظهر پنجشنبه دوم شهریور 1402 در جمع اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: میزان گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی 71 هزار میلیارد است که تا کنون 62 هزار میلیارد ریال آن پرداخت و 9 هزار میلیارد ریال اعم از اصل و مابه التفاوت پول گندمکاران باقی مانده است.

وی ضمن عذرخواهی از تأخیر در پرداخت طلب کشاورزان بذرکار گفت: روز گذشته سامانه سماک بانک مرکزی باز شده و طلب کشاورزان بذرکار تا اواسط هفته آینده از محل اعتبارات بانک کشاورزی پرداخت و به حساب آن ها واریز خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی گلستان با بیان اینکه طبق اعلام وزیر کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حداکثر تا پایان شهریورماه تمامی وجوهات و طلب کشاورزان کشور پرداخت خواهد شد، افزود: در سال گذشته کشاورزان گلستانی بیش از 215 هزار هکتار از محصولات خود را بیمه کردند که از این تعداد 114 هزار هکتار از محصولات آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت طلب گندمکاران و غرامت بیمه محصولات کشاورزی اعلام شد

زمان پرداخت طلب گندمکاران و غرامت بیمه محصولات کشاورزی اعلام شد