مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-31اقتصادي

مفهوم شهرسازی در اردبیل غریب است


با تصمیم گیری های غلط و کیلویی طرح تفصیلی شهر اردبیل نادیده گرفته شده و ما در برنامه ریزی شهری با مفهوم شهرسازی غریب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه چهارشنبه در دیدار مجمع مطالبه گران در اردبیل، اظهار کرد: در 2 سال گذشته طرح تفصیلی شهر اردبیل را که دارای نقص و کوتاهی بسیاری بود، به کارشناسان سپردیم تا تکلیف طرح تفصیلی شهر اردبیل را با گذشت سال های طولانی مشخص کنند.

وی تصریح کرد: در طرح تفصیلی تهیه شده هیچ برنامه ای برای توسعه فضای سبز، احداث پارکینگ و بازسازی و مرمت بافت فرسوده و تاریخی تدبیری نشده بود که ما سعی کردیم با یک نگاه علمی و کارشناسی در این حوزه ورود پیدا کنیم.

استاندار اردبیل با بیان برخی پشت پرده ها در مدیریت سابق شهری، تصمیم گیری های غلط و تعلل و کوتاهی در ساخت و سازهای ناتراز در اردبیل گفت: در این فرآیند مفهوم شهرسازی مورد بی مهری قرار گرفته بود و ما با انواع معضلات در حوزه ترافیکی روبه رو بودیم.

عاملی افزود: در این شهر برای یک واحد تولید شیرینی و یا تجاری بدون اعمال پارکینگ شرایطی را به وجود آورده بودند که یک در مسیر تردد مردم گره ترافیکی عظیمی رخ می داد که همچنان این مشکل بر دامنه نارضایتی مردم افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم شهرسازی در اردبیل غریب است

مفهوم شهرسازی در اردبیل غریب است