مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-26سياسي

12 مدرسه صدرا در استان البرز فعال است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: درحال حاضر 12 مدرسه صدرا تأسیس شده است و توسعه مدارس صدرا در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در مراسم تجلیل از مدیریت کادر آموزشی، فرهنگی و پرورشی مدرسه صدرا هشتگرد به مناسبت انتخاب مدرسه نمونه صدرا کشور در محورهای مدیریت، پرورشی و برگزیده کانون فرهنگی که در محل مدرسه صدرا برگزار شد، با بیان اینکه حدود 300 مدرسه صدرا در کشور مدرسه صدرا هشتگرد در دو رشته رتبه اول را کسب کرده است، گفت: مدرسه صدرا هشتگرد امسال وارد سومین سال تأسیس می شود و بعضی از مدارس صدرای کشور بالای 20 سال تاسیس شده و همچنین اساتید بزرگی در آن تدریس می کنند.

وی با بیان اینکه 2 مدرسه صدرا در استان البرز وجود داشت، افزود: درحال حاضر 12 مدرسه صدرا تأسیس شده است و توسعه کمی مدارس صدرا در دستور کار قرار گرفته است.

ولایی برحق با اشاره به اینکه دغدغه جدی والدین تربیت فرزندان است چرا که همه دانشگاه قبول می شوند و یک زمانی تب رقابت قبولی دانشگاه بالا بود، تصریح کرد: والدین به دنبال مدارسی هستند که تربیت در آن جدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مدرسه صدرا در استان البرز فعال است

12 مدرسه صدرا در استان البرز فعال است