مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-29سياسي

مدیران استان قم، حامی تولیدکنندگان باشند


تولید اولین و مهم ترین مولفه امنیت غذایی است لذا برای حفظ و افزایش این موضوع باید تولیدات بخش کشاورزی افزایش یابد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: تولید اولین و مهم ترین مولفه امنیت غذایی است لذا برای حفظ و افزایش این موضوع باید تولیدات بخش کشاورزی افزایش یابد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم امروز 7 شهریورماه در مراسم افتتاح 18 پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته دولت که با حضور قریشی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، امیدیان؛ معاون امور اقتصادی استاندار، عبداللهی؛ فرماندار جعفرآباد، حجت الاسلام فاطمی بصیر؛ امام جمعه و جمعی از مدیران استانی در شهرستان جعفرآباد برگزار شد، بیان کرد: امنیت غذایی امروز برای همه کشورها مسئله حائز اهمیتی است، امام خمینی(ره) از همان ابتدای انقلاب نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشتند؛ همچنین مقام معظم رهبری هم در بسیاری از فرمایشات خود به خودکفایی در تولیدات کشاورزی و افزایش امنیت غذایی تاکیدات بسیاری داشته اند.

وی افزود: تولید اولین و مهم ترین مولفه امنیت غذایی است؛ با افزایش تولید و خودکفایی در حوزه تولیدات کشاورزی دیگر خطری امنیت غذایی ما را تهدید نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری ادامه داد: برای افزایش تولید باید از تولیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان قم، حامی تولیدکنندگان باشند

مدیران استان قم، حامی تولیدکنندگان باشند