80 میلیارد بازدید ایتا در مقابل 2 میلیارد بازدید تلگرامبررسی مجموع بازدید کانال های ایتایی و تلگرامی در مرداد 1402 از بازدید 80 میلیاردی در ایتا در مقابل 2 میلیاردی در تلگرام فارسی حکایت دارد که به نوع خزش و جمع آوری این 2 پلتفرم و نحوه محاسبه بازدیدها اعم از تفکیک شده یا نشده مربوط می شود. - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - پیام رسان ایتا که مخفف نام شرکت بنیانگذار آن یعنی اندیشه یاوران تمدن امروز است در سال 1396 شروع به فعالیت کرد. این پیام رسان که در واقع نسخه فارسی پیام رسان روسی تلگرام است بیشترین شباهت را از نظر ظاهری و کارایی به تلگرام دارد و به همراه روبیکا و بله جزو محبوب ترین و پرکاربردترین پیام رسان ها در ایران به شمار می آید. معایب و مزایای زیادی را برای این پیام رسان می توان برشمرد برای نمونه حجم بالای فضای ابری و امکان نگهداری و ذخیره بلندمدت اطلاعات، سرعت بالا و دسترسی راحت از اصلی ترین مزایای ایتا به حساب می آید در مقابل، عدم دسترسی به تماس صوتی و تصویری، نوتیف های ناقص(اعلان پیام و . )، به روزرسانی نشدن نرم افزار و از همه مهم تر همه گیر نبودن آن از نظر فرهنگی و اجتماعی در میان همه جامعه از مهم ترین معایب آن محسوب می شود. درباره عدم همه گیری ایتا باید به هشتگ های داغ آن اشاره کرد که در بیشتر وقت ها به هشتگ های مذهبی مربوط می شود و کمتر شاهد هشتگ های داغ غیرمذهبی در این بستر هست برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |