مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-19ورزشي

گل به خودی اصلاح طلبان با کارت بازی رونالدو


رسانه های اصلاح طلب در اقدامی قابل تامل حاکی از خودتحقیری سیاسی سعی کردند فضای حضور رونالدو ستاره فوتبال جهان در کشورمان را تیره و تار جلوه دهند.

- فارس پلاس؛ روایت روز – روزنامه های اصلاح طلب فضای تخریبی را برای ورود تیم باشگاهی النصر عربستان به کشورمان در پیش گرفتند.

اصلاح طلبان حالا با کارت کریستیانو رونالدو بازیکن مشهور این تیم عربستانی سعی کرده اند فضای جامعه را در راستای اهداف سیاسی خود هدایت کنند.

نکته اساسی در این بازنمایی های رسانه ‎ای جریان اصلاحات القای عقب ماندگی کشورمان خصوصا در حوزه ورزشی از کشورهایی مانند عربستان است.

اصلاح طلبان بر روی گذاره عدم میزبانی مناسب ایران از یک سوپراستار فوتبالی در این زمینه برنامه ریزی کردند و مطالب آنان نیز موید همین موضوع است.

گاهی به آماده نبودن ورزشگاه آزادی برای میزبانی این بازی می پردازند،گاهی به موضوع فیلترینگ در ایران می پردازند و به هر وجهی با یک خودتحقیری خاصی حضور رونالدو در کشورمان را به چالش می کشند.

  گزاره خودتحقیری سیاسی این جناح درحالی به جامعه تزریق و تحمیل می شود که از سوی دیگر فعالان رسانه ای و اعضای همین جریان از فرصت سازی های عربستان سعودی با استفاده از ستارگان فوتبال جهان و تبلیغات مثبت و پول ساز آن صحبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل به خودی اصلاح طلبان با کارت بازی رونالدو

گل به خودی اصلاح طلبان با کارت بازی رونالدو