مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-10سياسي

دولت سیزدهم نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد


تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم، نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد.

- معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم، نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه صبح امروز با لوییجی دی مایو نماینده ویژه اتحادیه اروپا و هیئت همراه دیدار کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این دیدار با تاکید بر زمینه های گسترده همکاری میان ایران و اتحادیه اروپایی تصریح کرد: تنوع راهبردی در سیاست خارجی دولت سیزدهم نشاط، چالاکی و بالندگی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داده و از این رو ظرفیت های ایجابی ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی فرصت های بی بدیلی را پیش روی بازیگران در سطح منطقه و جهان برای گفتگو، تعامل و همکاری قرار داده است.

باقری با اشاره به نقش اتحادیه اروپا در بسیج و تجمیع ظرفیت های مجموعه اروپایی اظهار داشت: ایران در عمل نشان داده عزم، اراده و توانایی لازم برای تعامل دوجانبه داشته و لذا از هرگونه ابتکار طرف اروپایی برای گشایش دریچه های جدید تعامل و همکاری استقبال می کند.

دی مایو نماینده ویژه اتحادیه اروپا نیز در این دیدار با تصریح بر نقش مهم و اثربخش جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد

دولت سیزدهم نشاط و چالاکی متمایزی به تحرکات دیپلماتیک ایران داد