مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-17سياسي

سردار کارگر: همایش جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز در محضر رهبر انقلاب برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از برگزاری همایش سراسری جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام (ره) خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های این بنیاد برگزاری همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز است که چهارشنبه - 29 شهریورماه - در محضر مقام معظم رهبری در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است این همایش در سراسر کشور، مراکز استان ها، شهرستان ها، پایگاه ها و نواحی مقاومت بسیج، پادگان های نیرو های مسلح، دانشگاه های نیرو های مسلح و در همه مراکزی که فعالیت های فرهنگی هنری دارند به صورت تصویری و زنده و مستقیم از شبکه های صدا و سیما پخش شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان داشت: پیشکسوتان، فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت و اقشار مختلف در این مراسم حضور دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: همایش جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز در محضر رهبر انقلاب برگزار می شود

سردار کارگر: همایش جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز در محضر رهبر انقلاب برگزار می شود