مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-20فرهنگي

نگهبان شب، یک انتخاب خوب برای اسکار 2024


با اعلام کمیته انتخاب نماینده سینمای ایران به آکادمی اسکار، فیلم سینمایی «نگهبان شب» از میان سه نامزد نهایی، به اتفاق آراء به عنوان نماینده سینمای ایران در مراسم اسکار سال 2024 انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، انتخاب نماینده ایران در اسکار برای اهالی سینما اتفاقی مهم است، فیلمی که می تواند نماینده ای مناسب و یا نامناسب برای سینمای ایران و تفکرش باشد.

شاید اسکار برای فیلم سازان و حتی علاقه مندان به حوزه سینما به مثابه یک جام جهانی در حوزه هنر باشد، فستیوالی که تمامی کشورهای دارای سینمای شاخص در هر دوره دغدغه شرکت در آن را دارند.

ایران هم از این موضوع مستثنی نبوده و چالش هایی را در هر دوره برای معرفی کمیته انتخاب نماینده ایران در این آکادمی گذرانده است.

حالا امسال کمیته انتخاب نماینده ایران در آکادمی اسکار 2024 در بنیاد سینمایی فارابی از میان سه فیلم نهایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، نگهبان شب ساخته رضا میرکریمی و شهرک از ساخته های علی حضرتی، فیلم رضا میرکریمی را برای نمایندگی ایران در اسکار انتخاب کردند.

قطعا از میان 3 نامزد نهایی نگهبان شب بهترین انتخاب است، حتی حضور سینمایی شهرک در این لیست قابل توجه است چراکه شاید حتی ویژگی های حداقلی یک فیلم خوب را هم نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهبان شب، یک انتخاب خوب برای اسکار 2024

نگهبان شب، یک انتخاب خوب برای اسکار 2024