مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-26ورزشي

سرپرست وزارت ورزش میهمان ویژه بازی والیبال ایران و ژاپن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان دقایقی پیش با استقبال معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، - کیومرث هاشمی برای تماشای بازی والیبال ایران و ژاپن به ارومیه سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان دقایقی پیش با استقبال معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، وحید مرادی نایب رییس فدراسیون والیبال وارد شهر ارومیه شد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این سفر یک روزه به عنوان مهمان ویژه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن در مسابقه فینال رقابت های قهرمانی آسیا تماشا خواهد کرد.

تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی با حضور بر مزار شهدا، دیدار با استاندار آذربایجان غربی و همچنین دیدار با یکی از پیشکسوتان استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه های پیش بینی شده کیومرث هاشمی در این سفر است.

کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی و محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان در این سفر سرپرست وزارت ورزش و جوانان را همراهی می کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست وزارت ورزش میهمان ویژه بازی والیبال ایران و ژاپن

سرپرست وزارت ورزش میهمان ویژه بازی والیبال ایران و ژاپن