مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-11اقتصادي

فایننشال تایمز: تجارت میان ایران و امارات به 24 میلیارد دلار رسید


فایننشال تایمز به نقل از تجار و مقامات نوشت، مبادلات تجاری میان ایران و امارات با کاهش محدودیت های تجاری میان 2 کشور افزایش یافته و در 12 ماه منتهی به ماه مارس به 24 میلیارد دلار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، فایننشال تایمز به نقل از تجار و مقامات نوشت، مبادلات تجاری میان ایران و امارات با کاهش محدودیت های تجاری میان 2 کشور افزایش یافته است.

به گفته مدیران تجاری، امارات در ماه های اخیر محدودیت های ثبت شرکت و صدرو ویزا برای شرکت های ایرانی را که همچنان تحت تحریم هستند، کاهش داده است.

سرمایه داران ایرانی همچنین در حال بررسی چگونگی تقویت مبادلات تجارتی دوجانبه با ایجاد سازوکارهای مالی برای تامین مالی معاملات قانونی هستند.

شکوفایی روابط تجاری بین ایران و امارات، مرکز قدیمی صادرات مجدد به جمهوری اسلامی، بخشی از اقدامات این کشور حاشیه خلیج فارس برای کاهش تنش های منطقه ای و تمرکز بر تجارت است.

امارات در ماه های اخیر محدودیت های ثبت شرکت و صدرو ویزا برای شرکت های ایرانی را که همچنان تحت تحریم هستند، کاهش داده است.

افشین مولوی، کارشناس ارشد دانشکده مطالعات بین الملل پیشرفته دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا افزود: به نظر می رسد، سیاست خارجی امارات تغییر کرده و بیشتر اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: تجارت میان ایران و امارات به 24 میلیارد دلار رسید

فایننشال تایمز: تجارت میان ایران و امارات به 24 میلیارد دلار رسید