مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-27سياسي

کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل است


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همزمان با هفته دولت پیامی صادر کرد و کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور را در داخل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آستانه هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری، شهادت شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر و گرامیداشت هفته دولت پیامی صادر کرد.

مشروح متن این پیام به شرح زیر است: انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

این هفته فرصت ارجمندی است تا دولتمردان و ملت به ارزیابی و قضاوت رویکردها و عملکرد دولت در اجرای وظایف دولت به ویژه در عرصه خدمت به ملت بپردازند.

هفته دولت، فرصتی مغتنم برای تبیین و ارائه خدمات، تلاش ها و عملکرد دولت است و گزارش صادقانه، منصفانه و واقعی تلاش ها و اقدامات در راستای پیشرفت، تعالی و توسعه کشور و حل مشکلات مردم و جامعه و ترسیم برنامه های پیش رو برای تقویت اقتدار کشور در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل است

کلید طلایی حل مشکلات اقتصاد کشور در داخل است