مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-27سياسي

بهره برداری از 23 پروژه در بخش خشکبیجار گیلان


امروز در بخش خشکبیجار 23 طرح در زمینه های گوناگون و با صرف اعتباری بالغ 33 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: امروز در بخش خشکبیجار 23 طرح در زمینه های گوناگون و با صرف اعتباری بالغ 33 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کیا عاشوری امروز پنجم شهریورماه، در نخستین حضور خود در بخش خشکبیجار با حضور در گلزار شهدای این بخش ضمن نثار فاتحه به روان شهدا والامقام ایران اسلامی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که با رهبری امامین انقلاب، اراده استوار مردم، دعای خیر مستضعفان جهان و خون پاک شهیدان، همچنان افتخار زندگی در نظام اسلامی را داریم و به رغم خواست دشمنان، مصمم به ادامه مسیر توسعه و حق طلبی هستیم.

وی افزود: اکنون همزمان با دومین سال از فعالیت دولت انقلابی سیزدهم و با تلاش شبانه روزی و جهادی مسئولین خادم مردم در دستگاه های مختلف، 23 طرح در حوزه های گوناگون انرژی، عمران شهری و روستایی و با صرف هزینه ای در حدود 33 میلیارد تومان بهره برداری و تقدیم مردم بزرگوار خشکبیجار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در مراسم افتتاح 10 پروژه توسعه و تقویت شبکه برق بخش خشکبیجار که به صورت متمرکز در روستای ویشکا برگزار شد، با بیان اینکه این پروژه ها شامل تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ترانس و رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 23 پروژه در بخش خشکبیجار گیلان

بهره برداری از 23 پروژه در بخش خشکبیجار گیلان