مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-29اجتماعي

میزبانی از زائران اربعین در موکب شهدای مدافع حرم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در «موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر» روزانه از 22 هزار زائر اربعین حسینی در وعده های مختلف پذیرایی می کند.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر روزانه از 22 هزار زائر اربعین حسینی در وعده های مختلف پذیرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور با بیان اینکه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه کنار پارکینگ عمومی 50 هکتاری برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است، توضیح داد: موکب شهدای مدافع حرم از اول شهریور ایجاد شده و تا 20 شهریور پذیرای زائرین حسینی در مرز شلمچه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: موکب شهدای مدافع حرم بوشهر در مرز شلمچه با همکاری اوقاف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده که این موکب با مدیریت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر استقرار یافته و روزانه از 22 هزار زائر اربعین حسینی در وعده های مختلف پذیرایی می کند.

وی با اشاره به پذیرایی 12 هزار زائر در وعده های صبحانه، نهار و شام، خاطرنشان کرد: 6 هزار نفر در وعده نهار، 3 هزار نفر صبحانه و 3 هزار نفر شام در شبانه روز در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف بوشهر در مرز شلمچه پذیرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از زائران اربعین در موکب شهدای مدافع حرم

میزبانی از زائران اربعین در موکب شهدای مدافع حرم