مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-13اقتصادي

بعد از آزادسازی 6 میلیارد، 10 میلیارد دلار دیگر هم آزاد می شود؟!


در بسته خبری اقتصادی امروز تیتر هایی مانند سوییفت برای انتقال 6 میلیارد دلار ایران باز شد، کشف 20 میلیون دینار ارز قاچاق، بازگشت سکه به کانال 28 میلیون، - جعفر برمکی سفیر ایران در کنیا اظهار داشت: نخستین محموله گوشت گرم گوسفندی از این کشور آفریقایی به ایران ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: گونه غالب گوسفندی در کنیا، قره گل ایران است که بیش از 25 سال پیش وارد این کشور شد.

/صداوسیما انتقاد وزیر صمت از دو نرخی شدن قیمت خودرو عباس علی آبادی پیرامون موضوع قیمت گذاری خودروها، تصریح کرد: شورای رقابت متشکل از جمعی از خبرگان از دستگاه های مختلف، طبق قانون مستقل عمل می کند؛ ما باید گفتمانی با آن ها داشته باشیم اما در ماموریتی که رییس جمهوری در بررسی قیمت خودروهای مونتاژی به وزارت صمت و وزارت اقتصاد محول کرد، بدان معنا نیست که بخواهیم نظر شورای رقابت را تغییر دهیم و حاکم بر آن ها باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با ایسنا افزود: وزارت صمت طبق قانون و حاکمیت شرکتی، مسئول مستقیم خودروسازان نیست؛ بلکه سیاست گذار است و در این زمینه تلاش می کنیم که به درستی سیاست ها تدوین شوند.

اما اینکه تصور کنیم مسیر کنترل بازار یا مهار تورم، قیمت گذاری است، تعبیر دقیقی نیست؛ چراکه اگر قیمت گذاری به درستی انجام نشود و تولیدکننده به زیان برسد، تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از آزادسازی 6 میلیارد، 10 میلیارد دلار دیگر هم آزاد می شود؟!

بعد از آزادسازی 6 میلیارد، 10 میلیارد دلار دیگر هم آزاد می شود؟!