مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-20فناوري

قابلیت های جالب کنسول بازی بعدی مایکروسافت (+عکس)


گفته می شد مایکروسافت برای ارائه طیف گسترده ای از مزایا، از جمله وضوح فوق العاده، جبران تاخیر، درون یابی نرخ فریم و موارد دیگر، به یک NPU یعنی شتاب دهنده هوش مصنوعی، - این شرکت تصور می کرد که شما با استفاده از قدرت ترکیبی یک گجت که قیمتی کمتر از 99 دلاری دارد و با استفاده از پلتفرم xCloud آن، به طور همزمان این بازی ها را انجام می دهید.

این چیزی است که مایکروسافت قبلاً با ارائه مناظر واقعی در Microsoft Flight Simulator با پخش در آن داده ها از یک قدرت پردازش ابری 2 پتابایتی به جای Xbox یا رایانه شخصی شما که بیشتر بازی در آن اجرا می شود، امتحان کرده است.

اما بهترین مثال هنوز هم این نسخه ی نمایشی آمازون در سال 2014 است، زمانی که شما ارتش هایی شبیه به ارباب حلقه ها در دستگاه خود دارید، در واقع روی دستگاه شما زندگی نمی کنند، این فقط قدرت پردازش ابری است که اجرا می شود تا بتوانید چنین چیزی را تجربه کنید.

اکنون، در این اسناد، مایکروسافت این ایده را محاسبات ترکیبی منسجم نامیده است که معماری قدرت پردازش ابری، امکان بازی در همه جا را فراهم کند.

گفته می شد مایکروسافت برای ارائه طیف گسترده ای از مزایا، از جمله وضوح فوق العاده، جبران تاخیر، درون یابی نرخ فریم و موارد دیگر، به یک NPU یعنی شتاب دهنده هوش مصنوعی، نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های جالب کنسول بازی بعدی مایکروسافت (+عکس)

قابلیت های جالب کنسول بازی بعدی مایکروسافت (+عکس)