مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-11فرهنگي

رشد مخاطبان سینما در مازندران


مدیر امور سینمایی مازندران از افزایش تعداد مخاطبان سینما در مازندران نسبت به سال های گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران، سید سعیدپور قاسم با اشاره به در پیش بودن روز سینما، اظهار کرد: هنر و صنعت سینما به عنوان یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای فرهنگی و رسانه جمعی در نظام اجتماعی جهان امروز، بدون تردید نقش بسزایی در همگرایی، همراهی و همبستگی اجتماعی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه فرهنگ عمومی و ارتقای خودآگاهی و شناخت اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: سینمای مطلوب، ابزاری شگفت انگیز برای درک بیشتر آسیب های مکتوم در بطن مدنیت امروز است و زمینه ساز تعالی باورها و الگوسازی رفتاری در جامعه است.

مدیر امور سینمایی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در این میان، سینما, سینماگر و تولیداتی مورد نیاز است که مبتنی بر ارزش های اخلاقی و انسانی و اراسته به زیور خلاقیت باشد.

وی اضافه کرد: بیست و یکم شهریور ماه به عنوان روز ملی سینما را فرصتی برای تکریم و تقدیراز تمامی هنرمندان متعهد سینمای کشور مخاطبین پرمهر که حضورشان دلیل استواری ماست و خانواده فرهیخته سینماگران استان مازندران بخصوص همکاران پرتلاش و کم خواه خودم می دانم چرا که همواره رویاهای مارا بر پرده نقره ای جانی دوباره بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مخاطبان سینما در مازندران

رشد مخاطبان سینما در مازندران