مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 00:552023-08-23اقتصادي

630 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در استان زنجان بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در 21 شهر و 630 روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در استان زنجان بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در 21 شهر و 630 روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: همواره یکی از چالش های آبرسانی در تابستان، مصرف بی رویه آب آشامیدنی در نقاط روستایی برای کشاورزی و دامداری است که افت یا کمبود فشار آب را به دنبال دارد.

وی افزود: بر همین اساس یکی از برنامه های جدی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مقابله با این پدیده غیرقانونی است.

جزءقاسمی افزود: در همین راستا با پایش مشترکان و شناسایی انشعاب های غیرمجاز و مصارف غیرقانونی در شهرستان سلطانیه مشکل کمبود آب 2 روستای ساریجالو و سلمان کندی رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان زنجان بیان داشت: میزان تولید آب در مناطق مذکور سلطانیه به اندازه میزان مصرف مشترکان بود ولی هدر رفت آب برای مصارف غیرضروری همچون آبیاری باغ و باغچه و احشام باعث بروز مشکل برای اهالی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

630 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

630 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان