مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-23سياسي

استان های کشور الجزایر و اصفهان آماده برای توسعه روابط اقتصادی


در دیدار رییس مجلس شورای ملی الجزایر با استاندار اصفهان، بر توسعه روابط بین المللی میان استان های الجزایر و اصفهان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رییس مجلس شورای ملی الجزایر که در صدر هیأتی پارلمانی به اصفهان سفر کرده است با استاندار اصفهان و معاونین استاندار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهارداشت: در ملاقات هایی که رییس مجلس شورای ملی الجزایر در روزهای گذشته با رییس جمهور، وزیر امورخارجه و مجلس شورای اسلامی داشتند مباحث خوبی برای توسعه روابط میان دو کشور مطرح شد.

وی افزود: در ادامه فرصتی شد تا میزبان این هیأت پارلمانی در اصفهان باشیم تا ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان را به آنان معرفی کنیم، در مجموع چنین بازدیدهایی می تواند بر توسعه روابط بین المللی میان کشور ما و کشور دوست و برادر الجزایر منجر شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: حضور این هیأت را مقدمه ای برای امتداد روابط در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی می دانیم، تاریخ مبارزات و مقاومت های مردم الجزایر در مقابل استعمار فرانسه همیشه الهام بخش بوده است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با پیشینه تاریخی که برای دو کشور وجود دارد و همکاری هایی که پس از انقلاب اسلامی میان دو ملت بوجود آمده زمینه های توسعه روابط فراهم شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های کشور الجزایر و اصفهان آماده برای توسعه روابط اقتصادی

استان های کشور الجزایر و اصفهان آماده برای توسعه روابط اقتصادی