مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-04ورزشي

مشکل فوتبالی ایران و عربستان حل شد/ تایید میزبانی در خاک دو کشور


کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما خبر برگزاری دیدار نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در خاک دو کشور را تایید و اعلام کرد تماشاگران فوتبال دو کشور می توانند شاهد رقابت هایی جذاب باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از برقراری روابط سیاسی دوباره بین دو کشور ایران و عربستان، رایزنی ها برای برقراری ارتباط ورزشی نیز صورت گرفت و امروز دوشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در خاک دو کشور برگزار خواهد شد.

در سالهای اخیر که روابط دو کشور تیره شده بود، دیدار نمایندگان فوتبال دو کشور در زمین ثالث برگزار می شد که بخش عمده این دیدارها در قطر یا امارات برگزار شد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در سفری که برای تماشای فینال جام جهانی زنان به استرالیا داشت، با رییس فدراسیون فوتبال عربستان دیدار و گفت و گو کرد که طی آن مقرر شد تیمی متشکل از داوران ایران برای گذراندن دوره آموزشی کمک داور ویدئویی به عربستان سفر کنند.

در خبری که روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته آمده است: قبل از توافق امروز بین دو اتحادیه عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، طبق تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2016، تمامی مسابقات بین SAFF و FFIRI در سطح ملی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فوتبالی ایران و عربستان حل شد/ تایید میزبانی در خاک دو کشور

مشکل فوتبالی ایران و عربستان حل شد/ تایید میزبانی در خاک دو کشور