مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-30اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر به 164 نفر در سیل و آبگرفتگی 3 استان


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 164 نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان کشور، خبر داد.

- مرتضی مرادی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار چند روز پیش سازمان هواشناسی در مورد وقوع مداخلات جوی در برخی از استان های کشور گفت: در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود در این استان ها را به حالت آماده باش درآورد که همین موضوع نیز سبب شد در هنگام وقوع بارش ها و سیلاب، امدادگران با سرعت و امکانات بیشتری در مناطق درگیر حاضر شوند.

وی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در روز گذشته، گفت: امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی در مجموع به 164 نفر در این سه استان امدادرسانی کردند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این ماموریت 13 نفر در شهرستان مشکین شهر استان اردبیل، اسکان اضطراری داده شدند، همچنین امدادگران با کمک شش دستگاه لجن ‎کش و موتور پمپ، آب جمع شده در 15 باب مسکونی را تخلیه کردند.

مرادی پور ادامه داد: سه دستگاه چادر، 32 تخته پتو، 6 تخته موکت، 3 شعله والور، 11 بسته غذایی و 3 کارتن ست ظروف نیز در میان حادثه دیدگان توزیع شده است و امدادرسانی همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 164 نفر در سیل و آبگرفتگی 3 استان

امدادرسانی هلال احمر به 164 نفر در سیل و آبگرفتگی 3 استان