مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02ورزشي

واکنش فدراسیون به گلریزان خرید دوچرخه مقابل خارجی ها!


رییس فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به مشکل مطرح شده رکابزن ملی پوش در تور ایران - آذربایجان گفت: اجازه نمی دهیم رکابزن بدون تجهیزات به هانگژو برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لبیب تنها رکابزن مرد ایران در بازی های آسیایی هانگژو است و در تور ایران - آذربایجان هم رکاب زد.

او پیش از آغاز تور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرده که برای حضور در بازی های آسیایی نیاز به دوچرخه و تجهیزات دارد.

در مراسم اختتامیه تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان نیز این موضوع عنوان شد، رکابزن ملی پوش نیاز به دوچرخه دارد و از مسئولان استان آذربایجان شرقی درخواست شد برای او یک دوچرخه تهیه کنند تا به بازی های آسیایی برود.

به نظر می رسد مطرح کردن این موضوع که رکابزن اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو دوچرخه ندارد، در حضور تیم ها و رکابزنان خارجی خیلی زیبنده نبود و از طرفی فدراسیون در شرایطی که نماینده کمی در هانگژو دارد باید به فکر تامین نیازهایشان باشد.

فیلم اختتامیه تور ایران - آذربایجان * اجازه نمی دهیم دوچرخه سوار بدون تجهیزات برود رسول اسدی رییس فدراسیون در گفت وگو با ایسنا در مورد دوچرخه نداشتن رکابزن ایران و مطرح شدن این موضوع در تور ایران - آذربایجان بیان کرد: متاسفانه این موضوع بدون هماهنگی در تور ایران - آذربایجان مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون به گلریزان خرید دوچرخه مقابل خارجی ها!

واکنش فدراسیون به گلریزان خرید دوچرخه مقابل خارجی ها!