مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-22سياسي

انسانی به رستگاری می رسد که در مسیر جهاد باشد


امام جمعه بندرانزلی با اشاره به جهاد در راه خدا، افزود: اگر انسان بخواهد به رستگاری برسد باید در مسیر جهاد باشد، انسان مؤمن هیچگاه در طول حیاتش از جهاد در راه خدا غافل نیست، - حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز، 31 شهریورماه در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تقوای الهی سرآمد همه فضائل و سعادتمندی هاست، اظهار کرد: اموری که انسان را به خدا نزدیک می کند، وسیله ای برای تقرب انسان است.

وی با اشاره به جهاد در راه خدا، افزود: اگر انسان بخواهد به رستگاری برسد باید در مسیر جهاد باشد، انسان مؤمن هیچگاه در طول حیاتش از جهاد در راه خدا غافل نیست، جهاد نفس، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و جهاد با دشمن بیرونی انواع جهاد هستند؛ در معارف دین آمده انسان در طول دوران زندگی دنیایی در هر زمانی با یکی از این جهادها ارتباط پیدا می کند.

امام جمعه انزلی با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر تقسیم اسلام به دو بخش آمریکایی و ناب محمدی، گفت: امام راحل مسیر انقلاب را اسلام ناب محمدی معرفی کردند، در اسلام ناب انسان مؤمن همیشه در حال جهاد است لذا چنین فرد و جامعه ای قطعا به فلاح و رستگاری می رسد.

شمس الدین با گرامیداشت فرارسیدن آغاز هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع مقدس مقطع بسیار درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است که آثار و دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسانی به رستگاری می رسد که در مسیر جهاد باشد

انسانی به رستگاری می رسد که در مسیر جهاد باشد