مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-11اقتصادي

بهره برداری از مجموعه پرعیارسازی سنگ آهن مرکزی بافق تا یک ماه آینده


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق یزد از بهره برداری مجموعه پرعیارسازی سه میلیون تنی این شرکت تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: ظرفیت 10 میلیون تن دیگری نیز تا دو ماه آینده به اینم مجموعه پرعیارسازی اضافه خواهد شد.

- ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق یزد از بهره برداری مجموعه پرعیارسازی سه میلیون تنی این شرکت تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: ظرفیت 10 میلیون تن دیگری نیز تا دو ماه آینده به اینم مجموعه پرعیارسازی اضافه خواهد شد.

مجتبی حمیدیان در بازدید از مجموعه باطله های معدن چغارت بافق ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: در فعالیت های معدن کاری، ذخایر باطله و سنگ های کم عیاری وجود دارد که سرعت گرفتن پرعیارسازی این سنگ ها از سیاست های شرکت سنگ آهن مرکزی برای تامین خوراک در آینده است.

وی افزود: همزمان با بهره برداری از مجموعه پرعیارسازی سه میلیون تن ورودی این شرکت، طرح توسعه ای دیگری با ظرفیت 10 میلیون تن، ظرف دو ماه آینده به این مجموعه اضافه شده و شروع به کار می کند که در این صورت، ظرفیت پرعیارسازی مجموعه چغارت به رقم قابل توجهی خواهد رسید.

حمیدیان اضافه کرد: شرایط معدنی کشور به لحاظ ظرفیت های غنی و قابل توجه سنگ آهن تغییر کرده بنابراین باید به سمت سرمایه گذاری های جدید در حوزه اکتشاف، بهره برداری ، پرعیارسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجموعه پرعیارسازی سنگ آهن مرکزی بافق تا یک ماه آینده

بهره برداری از مجموعه پرعیارسازی سنگ آهن مرکزی بافق تا یک ماه آینده