مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-18سياسي

اجرای 75 برنامه در هفته دفاع مقدس در جزیره الشهدا


به مناسبت هفته دفاع مقدس 75 عنوان برنامه در جزیره هرمز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت الاسلام جعفر رستاخیر امام جمعه هرمز ظهر امروز در جلسه شورای اداری این جزیره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های هشت سال دفاع مقدس به جوانان بسیار ضروری است و باید در این مورد مجموعه نهاد ها بیش از گذشته و بصورت مستمر برنامه ریزی و اقدام کنند.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه کار های بزرگ در شرایط سخت بود، تاکید کرد: باید اینگونه باشد که ما مسئولان با تاثیر از آن الگو خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

وی افزود: اگر آن روز رزمندگان اسلام با ایثار جان و روحیه گذشت، فداکاری و مقاومت برای کشور عزت خلق کردند امروز رضایت مردم از مسئولان در ملاطفت و پیگیری مشکلاتشان آن فرهنگ ایثار دفاع مقدس را زنده نگه میدارد و امید افرینی می کند.

حجت الاسلام رستاخیز اظهار داشت: وظیفه مسئولان تبیین اهداف و آرمان های انقلاب به نسل سوم عنوان کرد و روشنگری و آگاهسازی جوانان را گام مهمی جهت مقابل با جنگ نرم دشمن دانست.

محمد بنده بخشدار هرمز در این جلسه با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما مدیون رشادت های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75 برنامه در هفته دفاع مقدس در جزیره الشهدا

اجرای 75 برنامه در هفته دفاع مقدس در جزیره الشهدا