مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-21اجتماعي

تکمیل بهسازی معابر بزرگراهی تهران، اولویت شهرداری با نزدیک شدن به پیک ترافیک مهرماه


معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر و پیک ترافیک، تکمیل بهسازی معابر بزرگراهی در اولویت قرار گرفته است و تا سه هفته آینده نیز عملیات بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، بازدید از آخرین وضعیت بهسازی روکش آسفالت محور بزرگراه آزادگان ظهر امروز توسط مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد.

در این بازدید که با حضور هادی حق بین - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی - سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور - جانشین پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد، درخصوص آخرین وضعیت آسفالت ریزی محورهای بزرگراهی تهران به ویژه محور بزرگراه آزادگان و تصمیمات و هماهنگی های لازم با پلیس راهور گفت وگو شد.

در این بازدید محمد هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر و پیک ترافیک، تکمیل بهسازی معابر بزرگراهی در اولویت قرار گرفته است؛ تا سه هفته آینده عملیات بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان (حدفاصل فتح تا فهمیده) به اتمام خواهد رسید.

درادامه جانشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز افزود: به همکاران خوبم در شهرداری تهران که برای بهسازی معابر شهری شبانه روزی در حال تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بهسازی معابر بزرگراهی تهران، اولویت شهرداری با نزدیک شدن به پیک ترافیک مهرماه

تکمیل بهسازی معابر بزرگراهی تهران، اولویت شهرداری با نزدیک شدن به پیک ترافیک مهرماه