مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 01:002023-09-05اقتصادي

توزیع روزانه 150 هزار لیتر آب بین زُوار اربعین توسط آبفای اصفهان


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اعزام گروه های جهادی و تجهیزات تامین آب سالم و بهداشتی برای زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: روزانه حدود 150هزار لیتر آب بهداشتی بین زوار توزیع می شود.

- حسین اکبریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آبفای استان اصفهان از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور برای ارائه خدمات پایدار صنعت آبفا به زائران اربعین حسینی بعنوان معین مرز مهران معرفی شده است، اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه، 2 دستگاه تانکر آبرسانی هرکدام با ظرفیت 11 هزار لیتر در مرز مهران مستقر شده است.

وی افزود: برآوردها حاکی از آن است که حداقل روزانه 150 هزار لیتر آب سالم و بهداشتی بین زائران اربعین حسینی (ع) به وسیله این تانکرها عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر اینکه کیفیت آب شرب خط قرمز صنعت آبفا است، خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای کنترل کیفی آب شربی که در اختیار زائران قرار می گیرد، در دستور کار قرار گرفته است.

اکبریان با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه نیز یک تانکر آبرسانی به ظرفیت 12 هزار مترمکعب به نجف اشرف اعزام شده است، اضافه کرد: آبفای استان اصفهان برای خدمات رسانی مطلوب به همه زائران عتبات عالیات نیز یک تانکر آبرسانی به ظرفیت 6 هزار و 500 متر مکعب به کربلا اعزام کرده است تا خدمات صنعت آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 150 هزار لیتر آب بین زُوار اربعین توسط آبفای اصفهان

توزیع روزانه 150 هزار لیتر آب بین زُوار اربعین توسط آبفای اصفهان