مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-24اجتماعي

ارتقاء راه های فرعی به اصلی مطالبه مردم شهرستان طارم


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان طارم گفت: با توجه به افزایش ترافیک سطح شهرستان طارم، در حال حاضر این نیاز وجود دارد که راه های شهرستان از حالت فرعی به اصلی ارتقا یابند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان طارم گفت: با توجه به افزایش ترافیک سطح شهرستان طارم، در حال حاضر این نیاز وجود دارد که راه های شهرستان از حالت فرعی به اصلی ارتقا یابند.

حمیدرضا نجفی در گفت وگو با ایسنا، درباره آسفالت ریزی در برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان طارم، اظهار کرد: با توجه به شروع نهضت آسفالت در شهرستان طارم، فعالیت آسفالت ریزی در برخی از محورهای شهرستان طارم آغاز شده است.

در محور زنجان - طارم از سر گردنه خانچایی تا حدفاصل قهوه خانه قصریخ به ارزش 20 میلیارد تومان آسفالت ریزی انجام می شود.

وی افزود: پروژه دیگر آسفالت ریزی به ارزش 20 میلیارد تومان در سه راهی آستاکل تا کوه کن و قانقولی چای به طول 13 کیلومتر در حال انجام است که این پروژه های آسفالت ریزی ادامه داشته و با پایان این پروژه، پروژه دیگری شروع خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به افزایش ترافیک سطح شهرستان طارم، درحال حاضر این نیاز وجود دارد که راه های شهرستان از حالت فرعی به اصلی ارتقا یابند که این نیاز در محور درام، آب بر به گیلوان مطالبه مردم است چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء راه های فرعی به اصلی مطالبه مردم شهرستان طارم

ارتقاء راه های فرعی به اصلی مطالبه مردم شهرستان طارم