مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-02اجتماعي

آمادگی 100 درصدی پلیس راه آهن برای تامین امنیت زائران حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه های راه آهن کرمانشاه، خرمشهر، اهواز، شلمچه و چندین ایستگاه منتهی به مرز های خروجی به سمت کشور عراق به عنوان ایستگاه های هدف به عتبات عالیات و ورود زائران .

- فرمانده پلیس راه آهن کشور از اعلام آمادگی 100 درصدی این پلیس برای تامین امنیت زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایستگاه های منتهی به پایانه های مرزی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه های راه آهن کرمانشاه، خرمشهر، اهواز، شلمچه و چندین ایستگاه منتهی به مرز های خروجی به سمت کشور عراق به عنوان ایستگاه های هدف به عتبات عالیات و ورود زائران از طریق این ایستگاه ها به کشور عراق تامین امنیت زوار و ایجاد سفری ایمن برای آنان نیازمند تدابیری ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام گرفته ضمن استقرار نیرو در ایستگاه های هدف و اقدام به برپایی موکب جهت خدمت رسانی به زوار، این پلیس با آمادگی 100 درصدی در صحنه حضور پیدا کرده و استقرار تیم های متعدد گشت انتظامی، خودرویی و موتوری در محور های مواصلاتی تمهیدات ویژه ای برای تامین امنیت انتظامی زوار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 100 درصدی پلیس راه آهن برای تامین امنیت زائران حسینی

آمادگی 100 درصدی پلیس راه آهن برای تامین امنیت زائران حسینی