مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-19اقتصادي

جای خالی برگزاری جشنواره انگور در ابهر


شهرستان ابهر یکی از قطب های اصلی تولید انگور در استان محسوب می شود که برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره انگور می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در فروش و بازاریابی این محصول ایفا کند.

- ایسنا/زنجان شهرستان ابهر یکی از قطب های اصلی تولید انگور در استان محسوب می شود که برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره انگور می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در فروش و بازاریابی این محصول ایفا کند.

هر ساله و در فصل های مختلف، جشنواره های متعددی و با عناوین متفاوت در کشور برگزار می شود جشنواره هایی که در ارتقای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش پررنگی دارند که یکی از انواع این جشنواره ها، جشنواره محصولات زراعی و باغی است که علاوه بر تقویت گردشگری و خودباوری بر ارتقای بنیان اقتصاد کشاورزی نیز تاثیر بسزایی دارد.

این سبک از جشنواره ها به دلیل آنکه محلی برای معرفی تولیدات کشاورزی، خوراکی و صنایع دستی روستاییان به شمار می رود، آورده اقتصادی نیز به دنبال دارد که با توجه به همین موضوع باید مورد حمایت جدی نهادهای مربوط قرار گیرد چرا که انگیزه ای برای تولید و اشتغال زایی هستند.

برگزاری جشنواره های محصولات کشاورزی و علاوه بر اینکه ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی هر منطقه را به نمایش می گذارد پتانسیلی بی نظیر در افزایش همدلی و هم افزایی عمومی بوده و زمینه اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی برگزاری جشنواره انگور در ابهر

جای خالی برگزاری جشنواره انگور در ابهر