مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-10حوادث

کشف 60 فقره سرقت در طرح امنیت محله محور شهرستان آمل


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 60 فقره انواع سرقت در هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان آمل خبر داد.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 60 فقره انواع سرقت در هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار سید موسی حسینی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان آمل که با حضور مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از شهروندان و اقشار مختلف مردم همراه بود با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با به کارگیری 320 تیم عملیاتی در 19 محله این شهرستان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و اجتماعی در حوزه های مختلف ماموریتی به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 243 خودروی متخلف حادثه ساز به همراه 5 موتورسیکلت سنگین توقیف و 423 فقره اعمال قانون انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان در مقابله با سارقان خبر داد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 فقره سرقت در طرح امنیت محله محور شهرستان آمل

کشف 60 فقره سرقت در طرح امنیت محله محور شهرستان آمل