مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-11سياسي

چه کسانی کارمند نمونه دانشگاه منابع طبیعی گرگان شدند؟


به مناسبت گرامیداشت روز کارمند، کارمندان نمونه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی «گرگان» معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/گلستان به مناسبت گرامیداشت روز کارمند، کارمندان نمونه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان معرفی و تجلیل شدند.

آیین نکوداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بعد از ظهر دوشنبه 20 شهریور 1402 با حضور رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اعضای هیات رییسه و کارکنان دانشگاه در سالن خلیج فارس برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آیین با تبریک روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: برگزاری این مراسم بهانه ای شد که از تلاش و زحمات صادقانه و بی وقفه بدنه کارمندی دانشگاه که باعث پیشرفت اهداف والای دانشگاه شده است، تشکر و قدردانی داشته باشم و توفیق روزافزون تک تک کارمندان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

لیلا سادات جلیلی از حوزه ریاست و روابط عمومی، رضا امامی از دفتر نظارت و بودجه، عباسعلی یخکشی، حمیدرضا نیک فرد و محبوبه مهقانی از حراست، سیدحسام ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی کارمند نمونه دانشگاه منابع طبیعی گرگان شدند؟

چه کسانی کارمند نمونه دانشگاه منابع طبیعی گرگان شدند؟