مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-28اجتماعي

بازگشت 461 نفر بازمانده از تحصیل به مدارس استان قزوین


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین بالغ بر 1141 دانش آموز بازمانده از تحصیل دارد که با همت اداره کل آموزش و پرورش بالغ بر 990 نفر شناسایی شده اند و این اقدام منجر به بازگشت 461 دانش آموز به تحصیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: شعار مهر نبوی، معلم تمدن ساز، عدالت تربیتی شعار منتخب سال تحصیلی 1402_1403 است.

وی دغدغه آموزش و پرورش را تربیت سرمایه انسانی ارزشمند برشمرد و اذعان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیش از 17 هزار معلم و 250 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دغدغه تربیت نیروی انسانی ارزشمند برای آینده کشور را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افزایش 26 درصدی حقوق معلمان در طرح رتبه بندی خبر داد و افزود: در رتبه بندی معلمان معیارهای تخصصی سنجش صلاحیت معلمان بر اساس شایستگی های عمومی و تخصصی مورد بازبینی قرار گرفته و با این استدلال این طرح اجرایی شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: به دنبال انتقاد جمعی از معلمان به نظام رتبه بندی، مجددا طرح توسط مسئولین مربوطه مورد بازبینی قرار گرفت که منجر به ارتقاء رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 461 نفر بازمانده از تحصیل به مدارس استان قزوین

بازگشت 461 نفر بازمانده از تحصیل به مدارس استان قزوین