مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-25سياسي

دیپلماسی فعال دولت گام موثری در تقویت اعتماد عمومی است


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه عزت مندانه ارتباطات و عضویت در بریکس، گفت: فعال شدن حوزه دیپلماسی گامی موثر در راستای احیا و تقویت اعتماد عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین افتتاح همزمان و متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: رمز موفقیت این شهیدان ساده زیستی، حلم و دلسوزی، اخلاص در عمل و مردمی بودن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دشمن بر روی اعتماد مردم که سرمایه اجتماعی است، تمرکز کرده است و تلاش دارد تا میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه رفتار مسوولان در جلب اعتماد یا بی اعتمادی مردم موثر است، افزود: دولت گام های مهمی در راستای احیای اعتماد مردمی برداشته است و در مدت زمان کوتاه با عمل و رفتار به مردم ثابت کرده است که با همه توان در خدمت ملت است.

حیدری با بیان اینکه عمر کوتاه مدیریت را باید غنیمت شمرد، تصریح کرد: باید با کار جهادی مقابل سنگ اندازی های دشمن بایستیم و با گذشت از منافع شخصی و جان بر کف بودن، برای به نتیجه رسیدن خواست مردم تلاش کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه عزت مندانه ارتباطات و عضویت در بریکس، اظهار داشت: فعال شدن حوزه دیپلماسی گامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فعال دولت گام موثری در تقویت اعتماد عمومی است

دیپلماسی فعال دولت گام موثری در تقویت اعتماد عمومی است