مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-29اقتصادي

پروژه های احداث و توسعه شبکه برق در شهرستان گناوه افتتاح شد


پروژه های احداث، توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان گناوه با اعتبار 40 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری بعد از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های برق اظهار داشت: در هفته دولت امسال پروژه های متعددی در سطح شهرستان در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی و برنامه های فرهنگی در حال انجام است و باید به مردم بازگو و اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه با نصب بنر و استفاده از ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی عملکردها و فعالیت های نظام اسلامی و دولت انقلابی و مردمی را با صدای رسا و گویا برای عموم مردم تبیین و به نحو شایسته ای اطلاع رسانی کنند تا در جامعه ایجاد نشاط و امیدواری بیشتر شود.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم برنامه های متعدد در حوزه های مختلف به خصوص در آبزی پروری، برق، آب، ورزش، سلامت، بهداشت و، آموزش و پرورش و صنعت انجام شده است.

صفری بیان کرد: دعوت از مردم برای سرمایه گذاری در شهرستان و راه اندازی شرکت های خصوصی از مهمترین عملکردها در این شهرستان است.

وی گفت: در هفته دولت گذشته اعتبار پروژه های 500 میلیارد تومان بود در حالی که امسال این مبلغ به بیش از 6 هزار میلیارد تومان رسیده است که اقدام بزرگ برای خدمت رسانی بهتر به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های احداث و توسعه شبکه برق در شهرستان گناوه افتتاح شد

پروژه های احداث و توسعه شبکه برق در شهرستان گناوه افتتاح شد