مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27اقتصادي

ساکنان 35 روستای استان اردبیل ازنعمت گاز بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در هفته دولت امسال زمینه بهره مندی ساکنان 35 روستای این استان از گاز طبیعی فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، میرسعید سیدمتین با اشاره به افتتاح 12 پروژه گازرسانی در هفته دولت اظهار کرد: تاکنون افتتاح پروژه های گازرسانی به 35 روستای استان به دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت اعلام شده که انتظار می رود به واسطه بهره برداری از این پروژه ها 456 خانوار روستایی و 10 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها در شهرستان های اردبیل، بیله سوار، کوثر، گرمی، نیر و خلخال 365 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل حجم عملیات شبکه گذاری برای بهره مندی 35 روستای استان را 88 کیلومتر ذکر کرد و گفت: به رغم اینکه در برخی از نقاط با توجه به صعب العبور بودن مناطق عملیات شبکه گذاری به سختی و با هزینه بیشتر انجام شد ولی با توجه به رویکرد محرومیت زدایی دولت سیزدهم ارائه خدمات زیربنایی به مناطق محروم در اولویت کار شرکت گاز استان قرار گرفته است.

سیدمتین ادامه داد: این شرکت در کنار گازرسانی به روستاهای مرزی استان که جزو مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند، گازرسانی به پاسگاه های مرزی همجوار را نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان 35 روستای استان اردبیل ازنعمت گاز بهره مند می شوند

ساکنان 35 روستای استان اردبیل ازنعمت گاز بهره مند می شوند