مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-26سياسي

زائرین اربعین حسینی مرز باشماق را برای تردد به عتبات انتخاب کنند


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به آب و هوای مناسب و ترافیک روان توصیه می شود که زائرین اربعین از این استان برای سفر به عتبات عالیات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعزت الله ضرغامی روز شنبه در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کردستان مهد فرهنگ و هنر ایران است و حوزه مأموریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان کردستان بسیار غنی است.

وی افزود: امروز برای پیگیری مأموریت های وزارتخانه به دعوت نمایندگان مردم کردستان در مجلس و با هماهنگی استاندار به این استان سفر کرده ایم و در این سفر از شهرستان های مختلف بازدید خواهیم کرد.

ضرغامی تصریح کرد: کردستان مهد فرهنگ و هنر ایران است و هنگامی ما به لحاظ میراث فرهنگی ایران باستان را بررسی می کنیم کردستان از هر جای دیگر بالاتر است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: نمادهای ارزشمند فرهنگی و تمدنی در کردستان مایه افتخار همه ملت ایران است.

ضرغامی افزود: کردستان مظهر وحدت شیعه و سنی است و مردم این دیار با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژگی های مرز باشماق مریوان و مسیر تردد زوار اربعین حسینی از کردستان اشاره کرد و گفت: با توجه به آب و هوای مناسب و ترافیک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرین اربعین حسینی مرز باشماق را برای تردد به عتبات انتخاب کنند

زائرین اربعین حسینی مرز باشماق را برای تردد به عتبات انتخاب کنند