مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-12فرهنگي

قیمت بلیت در هفته «مهر سینما» کم می شود؟


دبیر هفته مهر سینما با اعلام تجلیل از دست اندرکاران پرفروش ترین فیلم سال بیان کرد، جزییات تغییر احتمالی قیمت بلیت سینماها در این هفته به زودی مشخص خواهد شد.

- دبیر هفته مهر سینما با اعلام تجلیل از دست اندرکاران پرفروش ترین فیلم سال بیان کرد، جزییات تغییر احتمالی قیمت بلیت سینماها در این هفته به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست خبری هفته مهر سینمای ایران صبح سه شنبه 21 شهریورماه همزمان با روز ملی سینما در وزارت فرنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و قادر آشنا -دبیر این رویداد- با اشاره به برگزاری نخستین دوره این هفته در سال گذشته گفت: با توجه به نحوه برگزاری جشن سینما توسط خانه سینما و مشارکت صنوف سینمایی، ما بنا را بر این گذاشته بودیم که جشن ملی سینما را به کل کشور تعمیم دهیم و بخش های دیگری از دست اندرکاران در سینما را نیز درنظر بگیریم.

البته سال گذشته مشکلاتی وجود داشت ولی به هر حال هفته مهر در 22 استان برگزار و از 350 هنرمند تجلیل شد که 38 هنرمند پیشکسوت را شامل می شد.

او افزود: امسال جشن ملی را 13 مهر در تهران برگزار می کنیم و قصد داریم به عرصه هایی که کمتر مورد توجه بودند بیشتر اهمیت دهیم.

براین اساس از سه مستندساز، سه فعال عرصه انیمیشن و دیگر تولیدکنندگان سینما و نیز سه استاندار که در حوزه های رویدادی سینما فعال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت در هفته «مهر سینما» کم می شود؟

قیمت بلیت در هفته «مهر سینما» کم می شود؟