مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-12سياسي

آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب دیده لیبی


رییس جمهور در پیامی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب دیده و ارسال کمک های پزشکی و دارویی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در پیامی به عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت لیبی به خاطر جان باختن، مصدومیت و مفقود شدن عده ای از مردم این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل در این کشور، اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت و همراهی مردم صبور این کشور، به زودی شاهد عادی شدن شرایط در آن کشور باشیم.

در پیام آیت الله رییسی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی آمده است: وقوع طوفان و جاری شدن سیل گسترده و خسارت بار در مناطقی از آن کشور که منجر به جان باختن، مصدوم و مفقود شدن عده ای از مردم آن کشور شد، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

رییس جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده، به نمایندگی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، این حادثه ناگوار را به نخست وزیر و مردم لیبی تسلیت گفت و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب دیده و ارسال کمک های پزشکی و دارویی و سایر ملزومات مورد نیاز اعلام می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب دیده لیبی

آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب دیده لیبی