مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-30اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار در قم برای 19 هزار نفر در سال گذشته


فرماندار قم با اشاره به اینکه در سال 1401 برای 19 هزار نفر شغل پایدار ایجاد شده است، بیان کرد: مدرسه سازی در استان قم طی مدت زمان دو سال گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/قم فرماندار قم با اشاره به اینکه در سال 1401 برای 19 هزار نفر شغل پایدار ایجاد شده است، بیان کرد: مدرسه سازی در استان قم طی مدت زمان دو سال گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

عباس ذاکریان در آیین گفت وگوی بی واسطه مسئولان با مردم که به مناسبت هفته دولت هرشب در یکی از مساجد استان قم برگزار می شود، اظهار کرد: از حادثه هشتم شهریور 1360 حدود 42 سال می گذرد؛ بسیاری از نوجوانان و جوانان امروز از حوادث دهه 60 خبر ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار قم با بیان اینکه بحث نفوذ بسیار جدی است، عنوان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب از تمام ابزارها و امکانات خود برای ضربه زدن به این ملت استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نظام در مقابل تمام دنیای کفر ایستاده است، تصریح کرد: باید حوادث و اتفاقاتی که در طول مسیر انقلاب اسلامی رقم خورده است برای نسل جوان تبیین شود.

ذاکریان با بیان اینکه امروز دشمن تمام حوادث را معکوس جلوه می دهد، تاکید کرد: این موضوع موجب شده است تا امروز دشمنان ما حامیان حقوق بشر و ما جنگ طلب معرفی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار در قم برای 19 هزار نفر در سال گذشته

ایجاد اشتغال پایدار در قم برای 19 هزار نفر در سال گذشته