مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-09بين الملل

« ورزش »؛ نفت جدید عربستان سعودی


چالش بزرگ تر برای محمد بن سلمان تنوع بخشیدن به اقتصاد عربستان سعودی است.

اقتصاد این کشور سال گذشته رشد 8.

7 درصدی را تجربه کرد و باعث شد تا آن عربستان سریع ترین رشد در مقایسه با اقتصاد سایر کشور های عضو گروه جی - 20 در سال 2022 میلادی را داشته باشد - چالش بزرگ تر برای محمد بن سلمان تنوع بخشیدن به اقتصاد عربستان سعودی است.

اقتصاد این کشور سال گذشته رشد 8.

7 درصدی را تجربه کرد و باعث شد تا آن عربستان سریع ترین رشد در مقایسه با اقتصاد سایر کشور های عضو گروه جی - 20 در سال 2022 میلادی را داشته باشد هدف محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تبدیل آن کشور به مرکز ورزشی جهان، تنوع بخشیدن به اقتصاد و منحرف کردن توجه افکار عمومی از سوابق وخیم حقوق بشری آن کشور است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از نشریه هندی فرانت لاین؛ عربستان سعودی دومین تولیدکننده بزرگ نفت جهان، در سال های اخیر برای تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی در عرصه ورزش فعالیت قابل ملاحظه ای داشته است.

این کشور برای تغییر تصویری که در عرصه بین المللی دارد و برای کاهش وابستگی بیش از حد به نفت میلیارد ها دلار خرج کرده است.

با این وجود، منتقدان و مخالفان حکومت عربستان می گویند پادشاهی سعودی از ورزش به منظور منحرف کردن تمرکز افکار عموی جهان از سوابق ضعیف خود در زمینه حقوق بشر استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« ورزش »؛ نفت جدید عربستان سعودی

« ورزش »؛ نفت جدید عربستان سعودی