مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-24پزشكي

تجهیز مرز شلمچه به امکانات پیشرفته حوزه سلامت


معاون درمان وزیر بهداشت از تجهیز امکانات پیشرفته حوزه سلامت در مرز شلمچه خبر داد.

- دکتر سعید کریمی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه که شامگاه پنجشنبه (2 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: در آستانه مراسم اربعین حسینی(ع) هستیم بنابراین برای بازدید از آمادگی پایانه مرزی و امکانات بهداشتی و درمانی که در مرز وجود دارد در مرز شلمچه حضور پیدا کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوشبختانه آمادگی خیلی خوب بود و دانشگاه علوم پزشکی آبادان هم از نظر تجهیزات و هم نیروی انسانی بسیار خوب برای خدمت به زائران تجهیز شده است.

کریمی با بیان اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته بسیار پیشرفته تر شده و امکانات بیشتری دارد، گفت: البته به جز بحث اربعین نیز این دانشگاه تغییرات و پیشرفت های خوبی داشته است.

معاون درمان وزیر بهداشت بیان کرد: اضافه شدن آنژیوگرافی، مرکز ناباروری، ام آر آی و اقدام برای ساختن رادیوتراپی اقدامات بسیار خوبی است که در این منطقه محقق شده است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان از نظر پیشرفت در کل کشور پیشرو است و با توجه به شعار وزارت بهداشت که عدالت و تعالی نظام سلامت است از نظر عدالت این دانشگاه به سرعت فاصله خود را با دانشگاه های پیشرو کم کرده است و از نظر تعالی نیز پیشرفت آن چشمگیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مرز شلمچه به امکانات پیشرفته حوزه سلامت

تجهیز مرز شلمچه به امکانات پیشرفته حوزه سلامت